معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ:

حرکت بین خطوط به زیبایی شهر می‌افزاید/ اجرایی شدن طرح عابر پیاده در معابر شهر تهران 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:طرح گذرگاه عابر پیاده در معابر شهر تهران در حال اجراست.

سرهنگ فیروز کشیر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم. 

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر مسیر غرب به شرق تا مقطع پل آزادگان بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی مسیر شرق به غرب – نیروی زمینی، زین الدین– روی پل امام علی (ع)، علامه – شقایق در حال حرکت، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – ستاری، بزرگراه لشگری - شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون مشکل ترافیکی می‌باشد. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – روی پل یادگار سنگین، آبشناسان – سردار جنگل سنگین، همت – جنت آباد، چمران - نهج البلاغه، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی، شیخ فضل الله از جلال آل احمد، محمد علی جناح بعد از پل شیخ فضل الله می‌باشد. 

سرهنگ کشیر بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان به دلیل نقص معبر پر تراکم و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می‌باشد. 

وی گفت: حرکت بین خطوط خودرو‌ها جلوه زیبایی به شهر می‌بخشد و باعث روان‌تر شدن ترافیک می‌گردد. ترافیک وجود دارد ولی با حرکت بین خطوط رانندگان این ترافیک به صورت در حال حرکت و روان در می‌آید و بر زیبایی شهر می‌افزاید. اجرای قوانین و مقررات توسط شهروندان باعث روان سازی ترافیک می‌شود و آزردگی خاطر را در پی ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۲۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگه میخواهید چهره شهر قشنگ بشه در ایران‌خودرو و سایپا رو ببندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
حداقل‌های شهری مردم چیست آرامش روان مردم و نظافت و انظباط شهری کجاست و حد و حدودها و مرزبندی‌ها کجاست آیا جایگاه ماموران بخصوص پلیس در چهارراهها کجاست زیر دست پای وسایل موتوری در حال تردد ،،،جای موتورسیکلت ها در بازار پایتخت روی سر و کول هم و مردم سوار شدنه ،،،پل گیشا پنجاه سال پیش با چهار خروجی حال با سردر گمی ساکنانش و با کارشناسان ترافیکی باید به حال فعلیش گریست ،،،پل برقی خراب و کثیف شهری ،،،زباله بدوش ها سرگردان وووو افول و عقب گرد روز به روز شهر اند آیا مالیات برای فراهم کردن رفاه شهروندان نیست ،فقط از میلیونها مسکن میلیونها تومان مالیات اخذ میکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
الان بنظر میرسه رفتار ترافیکی مردم کمی بهتر شده منتهی در جایی یا اتوبانی که منجر به گم عرض شدن میشه (گلوگاه) ترافیک های ساختگی ایجاد میشه متاسفانه به رانندگان گفته نشده که در این مواقع چکار گنند که همانا راهنما زدن و رفتن به خطوط اصلی ترافیک و اینکار باید از فواصل دورتر انجام بشه،یه عادت بدی هم که راننده های جوان دارن عادت ندارن برن داخل خطوط و نهایتا باعث ترافیک وکندی حرکت میشن یا اصلا فلسفه خطوط هاشور خورده را نمیدون و کسی هم نیست اینا را تو تلویزیون بگه و عکس العمل رانندگان را نشان باید بنظر من صدا وسیما مرتب باید از این انیمیشن ها بزاره تا رفتار ترافیکی صحیح را به مردم نشان بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
عابران هم باید قوانین بازدارنده و جریمه ای داشته باشند وقتی چراغ سبز میشه بعضاً رعایت نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۰۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
همین در داخل خطوط حرکت کردن و فاصله از خودرو جلوئی را رعایت کردن نشانه فرهنگ یک ملت است که هیچگاه در ایران محقق نشد.
آخرین اخبار